Informace k aktuální situaci: Všechny objednávky vyřizujeme ve standardním režimu. Více informací a doporučení k nákupu máme pro vás zde.
Přehledný průvodce výběrem náplní pro Vaši tiskárnu
Zobrazit![]() |
Uloženka | 69 Kč |
![]() |
Česká pošta | 99 Kč |
![]() |
PPL | 99 Kč |
![]() |
Slovensko | 4,99 € |
Nákup nad 2000 Kč | ZDARMA |
SERVICE CALL 231:ERROR je jedno z nejčastějších chybových hlášení v tiskárnách OKI. Pokud jste se s ním setkali, pravděpodobně ve své tiskárně používáte neoriginální tonery. U těch se totiž toto hlášení vyskytuje nejčastěji. Co tuto chybu přesně způsobuje a jak se ji vyhnout?
Chyba SERVICE CALL 231:ERROR je způsobena některými poruchovými čipy, které správně nekomunikují s tiskárnou. Problém se také může vyskytnout v případě, že máte v tiskárně nainstalované tonery od různých výrobců, některé nekvalitní neoriginální tonery dokonce nepracují správně ani v případě, že jsou některé z tonerů originální. K alternativním tonerům doporučujeme přecházet postupně a po použití tonerů originálních.
Ani výše uvedené skutečnosti však neznamenají, že se musíte vzdát používání neoriginálních tonerů a kupovat pouze předražené originály. Pokud se chcete chybě SERVICE CALL 231:ERROR vyhnout, stačí dodržovat tyto zásady:
Upozorňujeme, že kromě zmíněného chybového hlášení mohou nekvalitní tonery způsobit také vady tisku, či dokonce poškození tiskárny, což je důvod, proč je výběr správného dodavatele tak důležitý. My proto dodáváme pouze kvalitní prémiové tonery vlastní výroby pod značkou TONERSYP.
A když jednou naše tonery vyzkoušíte, zpravidla již výrobce neměníte. Vše s nimi totiž funguje jak má. Důkazem jsou Vaše recenze.
Chyba SERVICE CALL 231:ERROR se týká zejména těchto tiskáren: