Nejčastější chyby po vložení toneru Xerox 6000, 6010 a 6015

Vlastníte tiskárnu Xerox Phaser 6000, Xerox Phaser 6010 a Xerox WorkCentre 6015 a narazili jste po výměně toneru na chybové hlášení? Nejste sami. Podobnou zkušenost má mnoho z Vás. Proč se tyto chyby vyskytují, jak se jim vyhnout a co dělat, když nesprávný toner přeprogramuje tiskárnu?

Mezi nejčastější chybové hlášení patří následující:

093-961 Usadit znovu kazeta purpurová

093-962 Usadit znovu kazeta azurová

093-960 Usadit znovu kazeta žluté

093-926 Usadit znovu kazeta černá

Neplatná černá (invalid black)

Neplatná modrá (invalid cyan)

Neplatná purpurová (invalid magenta)

Neplatná žlutá (invalid yellow)

 

 

Důvodem tohoto chybového hlášení je vložení nepodporovaného toneru do tiskárny. Společnost Xerox z obchodních důvodů prodává spotřební materiál stejné tiskárny pod různým označením v závislosti od geografického regionu. Česká republika je zařazena z  pohledu společnosti Xerox do regionu východní Evropy.  Správné označení tonerů pro tiskárny Xerox Phaser 6000Phaser 6010WorkCentre 6015 je 106R01631, 106R01632, 106R01633, 106R01634. Bohužel není žádný problém nakoupit v České republice alternativní – tzv. kompatibilní tonery, které nejsou určené pro region východní Evropy. Nejčastěji narazíte na tonery určeny pro západní Evropu, které prodejci nakoupí od distributorů čínských tonerů. Označení těchto nesprávných tonerů je 106R01627, 106R01628, 106R01629, 106R01630.

Ještě předtím, než Vám prozradíme podrobnosti o výše uvedených chybách, nedoporučujeme tzv. kompatibilní tonery vůbec používat. Většina z nich pochází totiž z Číny a má a kvalitu tisku a životnost tiskáren velmi špatný vliv. Protože Vám chceme dodávat pouze to nejlepší, rozhodli jsme se vyvinout vlastní tonery, které vyrábíme renovací z prázdných originálních tonerů. Používáme pŕitom nejkvalitnější prášek z USA a kvalitní čipy. Pokud tedy hledáte funkční alternativu, doporučujeme renovované tonery TONERSYP, které mají nejlepší poměr cena/výkon na českém trhu. Důkazem mohou být i recenze našich zákazníků. Více podrobností naleznete v článku Pozor na loterii při nákupu tonerů pro tiskárny Xerox 6000, 6010 a 6015.

 

Recenze Xerox tonery TONERSYP zkušenosti

A teď k zmíněným chybám a řešením. Jak jsme již zmínili, hlavní příčinou chyb  093-960, 093-961, 093-962, 093-926 je právě vložení toneru pro nesprávný region. Nejčastěji tedy pro region západní Evropy. Pokud tuto chybu spatříte, zkontrolujte označení tonerů na krabici nebo toneru samotném. Pokud zjistíte, že tonery nejsou správné, reklamujte je u dodavatele a žádejte vrácení peněz.  Následně doporučujeme zakoupit z originální tonery nebo kvalitní alternativní tonery (například renovované tonery TONERSYP). Budete mít jistotu, že tonery budou fungovat a tiskárna bude tisknout.

Pokud je kód na toneru správný (pro region východní Evropy) a tiskárna přesto hlásí zmíněnou chybu, může být příčina v přeprogramování tiskárny.  Tiskárna se přeprogramuje v případě, že jako první náhradní tonery (po vypotřebování startovacích tonerů, které jsou součástí tiskárny při zakoupení) nasadíte tonery pro jiný než náš region. Pokud tedy použijete jako první tonery pro západní Evropu, bude Vaše tiskárna akceptovat pouze tonery pro západní Evropu a nebudou v ní fungovat žádné (ani originální tonery) tonery pro východní Evropu. Toto přeprogramování nelze jednoduše změnit.

Pokud máte podezření, že Vaše tiskárna je přeprogramována, kontaktujte nás prosím a my zajistíme pro Vás tonery s čipy pro region, které Vaše tiskárna bude akceptovat. S našimi tonery je pak možné dále bez problémů tisknout. Při každé objednávce tonerů je pak potřeba napsat, že potřebujete tonery pro jiný region.  A my se o vše postaráme. Cena renovovaných tonerů pro západní Evropu je pak o 99 Kč za kus vyšší než cena běžných tonerů.