Informace k aktuální situaci: Všechny objednávky vyřizujeme ve standardním režimu. Více informací a doporučení k nákupu máme pro vás zde.

Aktuální informace a doporučení k nákupu

Objednávky vyřizujeme ve standardním režimu

Mnozí z Vás i v této složité situaci potřebují pro svou práci funkční tiskárnu. Provoz internetového obchodu Tonersyp proto zůstává beze změn.

Objednávky na zboží skladem přijaté do 14:00 v pracovní dny, budou i nadále odeslány již v den objednání, tedy ve standardním režimu.


Doprava a platba

  • Prosíme, využijte pro dopravu zásilek přednostně PPL nebo Českou poštu.
  • Abychom společně omezili kontakt s kurýrem při převzetí zásilky, prosíme o využití platby předem na účet nebo platební bránou.
  • Vzhledem k aktuální náročné situaci může docházet k mírnému zdržení na straně dopravců.
  • Některé výdejní místa Uloženky jsou uzavřené, nebo může k jejich uzavŕení dojít v průběhu přepravy. V případě uzavření výdejního místa je třeba počítat s přesměrováním zásilky na nejbližší pobočku. O přesměrování budete informování Uloženkou.

Bezpečnost zásilek

  • Vaše bezpečnost a bezpečnost našich zaměstnanců je pro nás velmi důležitá.
  • Všichni naši zaměstnanci jsou vybaveni ochrannými pomůckami a pracují izolovaně.
  • Prostory skladů pravidelně dezinfikujeme.

Doručování v předvánočním období

Upozorňujeme, že v předvánočním období může docházet ke zdržení při doručování balíků ze strany jednotlivých dopravců.