Jak postupovat při reklamaci.

Kontaktujte nás

Před reklamací nás prosím kontaktujte emailem. Před reklamací nás prosím kontaktujte emailem.

Pokud se na výrobku objeví vada kvůli které nelze výrobek dále plnohodnotně využívat máte právo na reklamaci. V případě že takovou závadu objevíte přestaňte výrobek používat a obraťte se na nás prostřednictvím emailu, či kontaktního formuláře. Společně dále rozhodneme, zda je nutné výrobek zasílat k nám na reklamaci, nebo nikoliv. V moha případech se může jednat o vadu, kterou můžete sami odstranit a ušetřit tak čas a poštovné.

V emailu prosím uveďte:

  • Číslo objednávky
  • Reklamované zboží
  • Popis závady

 

Zaslání produktu k reklamaci.

Pokud se nám problém nepodaří vyřešit společnými silami, doporučíme Vám zaslat výrobek na reklamaci k nám. V tom případě prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který lze stáhnou kliknutím na odkaz níže. Balík zašlete na adresu:

TONERSYP s.r.o.

Lafayettova 42/14

779 00 Olomouc


Průběh reklamačního řízení.

Přijaté reklamace řešíme zpravidla do 3 pracovních dní. Pokud je reklamace řešena výměnou, odesíláme nový výrobek často ještě v den přijetí reklamace. Snažíme se tak minimalizovat zdržení, které vada výrobku způsobila. Spolu s vyměněným/opraveným zbožím pak dostanete potvrzený reklamační formulář s popsaným postupem při reklamaci.

 

Uvědomujeme si, že reklamace představuje pro naše zákazníky komplikaci a nepříjemné zdržení. Snažíme se proto maximálně vyjít vstříc a urychlit průběh reklamací. Věříme, že rychlé jednání přispěje k spokojenosti zákazníků.