Jak postupovat při reklamaci

Uvědomujeme si, že reklamace představují pro vás komplikace a nepříjemná zdržení. Snažíme se proto jejich průběh urychlit a vyjít požadavkům zákazníků maximálně vstříc. Jak si v tom můžeme vzájemně pomoci?


Nejprve nás kontaktujte

Pokud se na výrobku objeví vada, kvůli které nelze výrobek dále plnohodnotně používat, máte právo na reklamaci. V případě, že takovou závadu objevíte, přestaňte výrobek používat a obraťte se na nás prostřednictvím e-mailu či kontaktního formuláře. Společně rozhodneme, zda je nutné výrobek zasílat k nám na reklamaci, nebo ne. Může se totiž jednat o vadu, kterou zvládnete odstranit sami, a ušetříte tak čas a poštovné.

V emailu prosím uveďte:
  •     Číslo objednávky
  •     Reklamované zboží
  •     Popis závady

Kontaktujte nás i v případě, že nevíte, zda je závada způsobena tonerem. Náklady na diagnostiku jiným servisem nemůžeme bez předchozího schválení proplatit.


Jak zaslat produkt k reklamaci?

Pokud se nám problém nepodaří vyřešit na dálku, doporučíme vám zaslat výrobek na reklamaci k nám. V tom případě prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, který si stáhnete kliknutím na jeden z odkazů:

Reklamační formulář ve formátu doc
Reklamační formulář ve formátu pdf

Balík poté zašlete na níže uvedenou adresu. Reklamační protokolo přibalte do balíku, nebo nám jej pošlete emailem na objednavky@tonersyp.cz.

TONERSYP s.r.o.
Lafayettova 42/14
779 00 Olomouc


Co bude následovat?

Přijaté reklamace řešíme zpravidla do několika pracovních dní. Pokud je reklamace řešena výměnou produktu, odesíláme nový výrobek často ještě v den přijetí reklamace. Snažíme se tak minimalizovat zdržení, které vada výrobku způsobila.